poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Witam :)

Mam na imię Karolina, mam 20 lat i  dnia 18.04.2015r. wpadłam na pomysł aby założyć bloga o swoim ulubionym zespole- Nirvanie.
W muzyce Nirvany ujął mnie głównie pełen wrażliwości i emocji wokal Kurta (oraz jego charyzmatyczna osobowość), niesamowita, energiczna gra Dave'a na perkusji oraz fantastyczne teksty utworów, będące swoistą biografią Kurta przelaną na papier. Nirvanę usłyszałam po raz pierwszy ponad sześć lat temu i od tej pory staram się pogłębiać swoją wiedzę o historii zespołu i biografii jego członków.
Założyłam tego bloga po to, aby dzielić się z wami swoją wiedzą o zespole, przybliżyć Wam postać Kurta i historię zespołu oraz wymieniać się z Wami informacjami, ciekawostkami o zespole oraz interpretacjami tekstów.
Materiały, które będę umieszczać w postach na blogu pochodzą z książek biograficznych, artykułów, wywiadów, z informacji zaczerpniętych z innych blogów i stron internetowych oraz wzbogacone zostały moimi własnymi informacjami i przemyśleniami. Te przeróżne strzępki informacji starałam się skleić ze sobą i umieścić "w pigułce" tu, na swoim blogu.
Zapraszam do czytania! :)

Come as you are!









2 komentarze:

  1. Witaj! czy można by było użyć kilku materiałów z twojego bloga w stronie www poświęconej Kurcie? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń